Sluta göra kundresor, börja tänka på kundresan!
Ett frukostseminarium med Johan Sjöström och Custellence
 

Nu roddar vi ännu ett frukostseminarium på temat Kundresan med Johan Sjöström, vår Customer Centric Business Developer och Daniel Ewerman från Custellence gästar. Lär dig om hur du skapar insikter och förståelse för dina kunder och därigenom utveckla bättre produkter, effektivare kommunikation och starkare lojalitet.

Varför stannar arbeten med kundcentring och kundresor av och hur kan vi motverka det? Hur kan designandet av kundresor fokuseras till att driva förändring? Det blir en del nyheter från Custellence men också bra diskussioner om hur vi bättre kan fokusera på rätt saker och driva förändringen till en kundcentrerad organisation över tid.
 
Praktisk information:
  • När: 30/5 kl 08:00-08:50
  • Frukost serveras från 07:30
  • Plats: Drottninggatan 94, Stockholm
 
Anmäl dig via formuläret nedan